B Ä R - M U F F I N S

Publicerad 2012-08-06 16:09:00 i Inspiration

bakade för några veckor sen muffins som blev såå goá! så för någon vecka sedan kände jag att jag var tvungen att göra om de, dessa blev dock lite mindre men mums, så goda endå!
 
vad jag gjorde var att helt enkelt att gå efter sockerkaks receptet och sedan hälla upp i muffinsformar och sedan lägga i lite hallon och blåbär! funkar med vilka bär som ni villl.
ha det inne på ca 180C° i 12-15 min , men ni ser också när de börjar bli klara, så om ni håller koll på de och ha en sticka/gaffel är tiden inte så jätte viktig!
 
 

~Kommentarer~

Postat av: Ida

Publicerad 2012-08-06 17:22:54

Mums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela