Dagens inköp + svar !

Publicerad 2012-08-08 16:19:45 i Fashion

Jag skrev ju förut idag att jag var påväg in till Örebro. Jag skulle köpa ett par svarta dr.denim jeans hade jag tänkt. De var slut på svarta på Marieberg tråkigt nog men så gick vi till bikbok och skulle se om jag kunde hitta några sköna jeans där... Och japp, det gjorde jag! + så när man köpte de så fick man välja ett plagg på hela bikbok för max 199 kr, så det var ju bara ett plus på det också! Sen så hittade jag liite annat smått också...


Svarta och mjuka jeans med högmidja(lite minus på det men funkar) // BIKBOK
En enkel och fin tröja // BIKBOK
Stickad tröja // RUT M.FL.
Och sen till sist, men absolut inte minst! Michael Jackson bok på nästan 800 sidor + den är på Engelska...! Haha, ja det är ju bra för mig. Behöver ju träna lite mera på Engelska... ;)
 
 
SVAR angående tjocktröjan jag hade igår: Det var några som undra vart jag hade köpt den mysiga tjocktröjan som jag hade på mig igår. Den köpte jag på Lindex i Falun förra eller förr förra året. Det kan bli lite svårt att hitta den nu! Men den var iallafall alldeles för stor förra/förr förra året så då använde jag den inte, men sen så testa jag den igår och den satt mycket bättre! Men testa att gå in på Nelly.com, där finns det nu massa fina stickade tröjor! :)

~Kommentarer~

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2012-08-08 21:34:40

Vad grymt bra du fotar, stort beröm till dig

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2012-08-08 21:35:01

Vad grymt bra du fotar, stort beröm till dig

Postat av: julia

Publicerad 2012-08-09 13:30:25

fina saker du köpt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela