en vana som jag önskar att jag inte hade

Publicerad 2012-08-07 13:58:00 i Challenge

måste nog antingen vara att jag kan ibland bita på naglarna, usch fy det vill jag inte göra och sedan har jag en irreterande små hostig sak? asså att jag små hostar, låter jätte töntigt när jag gör det och det hjälper mig inte för fem öre och vet inte varför jag gör det eller när jag började med det? men tror att folk som känner mig har märkt det!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela