EN VECKA

Publicerad 2012-08-13 15:47:36 i Between heaven and earth

herregud! skolstart om en vecka, vad har hänt med sommaren?!
 
idag åkte iallafall jag o linda in till lindesberg och fixade så vi hade de mesta inför nästa vecka! det är ju lite annorlunda att gå på gymnasiumet när man måste fixa alla saker själv ifrån högstadiumet då man får typ det mesta! men jag slipper iallafall betala för en dyr miniräknare tack vare att jag känner en som gick ut natur iår så jag kan få hennes, phu!
 
men tänkte bara uppdatera lite, här är en bild på det som kom med hem och som jag nu håller på och pysslar lite med, och på min medhjälpare ;)
 
(kan hända att linda uppdaterar detta inlägg med det hon köpte så slipper det bli två inlägg med typ samma bild/innehåll)

~Kommentarer~

Postat av: kajsa

Publicerad 2012-08-13 16:08:30

vilken söt kisse!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela