Förlåt Amanda... ;)

Publicerad 2012-08-08 19:58:47 i Everyday

haha eller den här videon är inget att säga förlåt för! Den är bara rolig och väcker gamla minnen sen i nyår när vi spelade in den! ♥



Jag blir så glad att se videon! Kram!

~Kommentarer~

Postat av: Nicole

Publicerad 2012-08-08 20:32:47

http://nicoleviriden.blogg.se/ var med och tävla i veckans blogg! blir det kanske du som vinner? :)
fin blogg föresten :D

Postat av: Julia, Cupcakestokig, träningsnarkoman och fashionista med kameran i högsta hugg!

Publicerad 2012-08-08 20:42:18

Häng med ut i världen! Påväg mot Kina, LA, Fillipinerna, Frankrike och London!

-----------> http://juliahjortshagen.blogg.se

Postat av: rebecka

Publicerad 2012-08-08 20:50:48

sv. jag vet faktiskt inte, en kombination av allt? hur är det med dig?

Postat av: anonym

Publicerad 2012-08-08 21:06:51

sv; haha klart du får säga att jag har en fin blogg :)
så tack så mkt ^^Hoppas du tittar in fler gånger :) Och om du gillar vad jag läser får du såklart följa mig på bloglovin :) Det finns en direktlänk i bloggen
Och jag mår bättre idag än igår iaf haha. sj?

Postat av: issa - Swedish Swag

Publicerad 2012-08-08 21:11:40

hej! :)
allt bra? <3

Postat av: JESSICA JUANITA

Publicerad 2012-08-08 21:45:18

Sv. Du menar. dom är helt bäst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela