Gotland dag 3

Publicerad 2012-08-13 17:18:00 i Photo

Måndag
 
det var ju medeltids veckan just förra veckan så självklart hade mina kusiner med 3 ungar och en överlycklig och medeltids intresserad pappa gjort kläder. Så på måndagen åkte de på. Dock hade inte någon i min familj och moster någon utklädnad, men jag skulle nog endå inte velat haft det. Fast det såg riktigt roligt ut endå så kanske om jag hade haft en riktigt fin dräkt? men aja det hade jag inte iallafall, men vi gick runt på medeltidsmarkanaden och i visby under den dagen. Sedan på kvällen tog sig Erica hem till oss ifrån Fårö och stannade tills vi åkte till fårö på onsdagen!
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela