inspiration

Publicerad 2012-08-27 18:46:07 i Inspiration

 Har gjort tre tidsinställdainlägg nu med rubriken "inspiration - ....". Ett tills senare idag och två tills imorgon! Ska försöka göra mer sådana inlägg har jag tänkt, men nu MÅSTE jag verkligen gå och göra fysikläxa! Har skjutit upp den om och om igen men nu måste jag ta tag i den!
 
Men ha en fortsatt trevlig måndag! :) Så skönt att jag "bara" har två, långa, pass imorgon. Får iallafall lite sovmorgon. Haha idag när vi såg på film i skolan så var jag så trött så jag nästan inte kunde hålla upp ögonen. .. Hur ska detta sluta må tro..?

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela