Jag är KÄR

Publicerad 2012-08-05 21:30:40 i Everyday

 


titta här! ett live inlägg ifrån gotland, häärligt!
ja jag kan säga att jag blev kär i första ögonkastet när vi kom hit. Gotland/Visby, läget, huset, gatorna, solnedgångarna, medeltidstemat (som är enbart denna vecka varje sommar) , fotohörnorna, människorna,sena varmare sommarkvällar, ALLT! jag vill stanna här längre än tills på lördag.

när vi först kom hit igår möttes vi upp av hela familjen conneryd och fick träffa de ett tag innan de åkte vidare till deras sommarställe. Jonas o jag prata en hel del så fick lite små koll på visby iaf, vilket säkert inte är nåt med tanke på att visby är typ as stort! men vi bor innanför murarna och det är SÅ fint och härligt hus.

idag låg vi vid stranden i ett par timmar, gött! imorgon skulle det inte bli lika bra väder så vi tar en tur runt markanden och visby helt enkelt.

sitter just nu ute på balkongen och skriver detta, njuter! bjuder på lite bilder där uppe. haha och ni ska veta hur länge jag fick slita för detta inlägg och dessa två bilder. tänkte visa fler men fy det orkar jag inte med denna dator, den är så seg! :/

men ha det så bra, puss och kram ifrån amanda♥

~Kommentarer~

Postat av: Gabriella

Publicerad 2012-08-05 21:58:43

SV till Linda: Tack ska du ha!

Vilka härliga bilder här ovan, Gotland är vackert! Och gott med b&j där nedan=)

Postat av: Agnes

Publicerad 2012-08-06 14:51:10

Hej , fin blogg ! :)

Jag har frågestund på bloggen så gå gärna in och lämna en liten kommentar !

Kram

Postat av: Agnes

Publicerad 2012-08-06 14:51:10

Hej , fin blogg ! :)

Jag har frågestund på bloggen så gå gärna in och lämna en liten kommentar !

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela