jag är ledsen för att jag inte är ledsen någonstans

Publicerad 2012-08-16 12:12:43 i Everyday

okej, skit skönt och roligt att solen är framme på fastlandet äntligen, MEN varför NU? En sak om det var förr förr eller förra veckan men inte några dagar innan skolan för då kommer det säkert vara sol när skolan börjar och det är ju inte så roligt, hehe! Men ska endå försöka ta vara på solen idag och ska antingen sätta mig o sola (dock kom molnen nyss och förstörde...) eller kanske ta lite kort, sedan hade jag verkligen lust att åka o bada när detta kan bli det sista tillfället på sommaren som man kommer kunna göra det, men det misslyckades tyvärr! Men imorgon ska jag på kräftskiva med de bästa tjejerna då kanske det blir lite bad? hoppas!
 
ha en bra dag och så kikar jag in lite senare idag med gotlands inlägg, vad tycker ni om de förresten?
 
och visst ja, varför det bara blev två inlägg igår för mig var för jag åkte in o gick på Ikea med Erica, jonas och Per-Erik , det gick riktigt bra och ovanligt fort? sen skulle ja med ett tåg vid fyra, men missade det. Fick ta en buss tjugo i fem för att hinna i lagom tid till samlingen inför gårdagens match, som vi vann!! med 0-3 mot Nora, weeeho!
Hela laget gjorde en dunder match och jag fick riktigt bra respons för min insats så är nöjd med det också :D
 
en överlycklig Amanda när solen visade sig för ett par veckor sedan!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela