Kan dee

Publicerad 2012-08-02 17:17:00 i Fashion

tänkte tipsa om en grymt bra sida med ännu grymare kläder. Kan dee shop!
 
jag har flera gånger velat beställa kläder därifrån, men har dock inte gjort det! meen tror jag gör det i höst någon gång om jag anser att jag har pengar till det. har iallafall gjort ett collage med några av mina favoriter, älskar allt de har på shoppen!
 
 
kandee
 
 
kandeeshop.se ♥
 
 

~Kommentarer~

Postat av: Lovisa Lindström

Publicerad 2012-08-02 21:35:54

Åh, love KanDee! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela