Kräftskiva

Publicerad 2012-08-17 10:58:17 i Everyday

Hej hej! Idag så ska jag(och Amanda också) och några mer på kräftskiva hos Evelin i hennes sommarstuga som ligger ute på väringen. Wihoo, blir att äntligen för första gången iår åka båt(och att äta kräftor!)! Vi ska dit vid halv tre sen kommer vi hem någongång ikväll... Jag var tvungen att vara hemma ca 22 för ska till Borlänge imorgon hela dagen :) Outfit bilder kommer nog senare, har inte bestämt mig än vad jag ska ha på mig. Vädret är ju inte på topp så det blir nog iallafall långbyxor för min del, så lätt som jag fryser!
Bild ifrån weheartit, väldigt fin färg på håret!
Vill färga håret nu!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela