Min vän är awsome.

Publicerad 2012-08-02 22:48:59 i Everyday

Som ni ser där uppe ↑, så har Amanda gjort maaassa tidsinställda inlägg + så är det mycket tidsinställda inlägg på nästa sida också!!! De här inläggen är väl när hon åker bort till Gotland i en vecka... Men haha, medans hon sitter och gör 1000 tidsinställda inlägg så sitter jag och klurar med ett, kolmården inlägget som jag trodde skulle kunna komma upp ikväll. Men icke sa Nicke. För jag råkade ha på kameran(som jag inte visste själv) och så satte jag i kabeln i datorn så nu kommer inte alla bilder upp... -.-' Men hoppas det blir fixat i morgon iallafall.
Ja, just det! Imorgon ska nog jag och Amanda vara. Då kanske vi kommer ta massa fina kort som vi kan slänga upp på bloggen! Hoppas vi gör något roligt iallafall, för har saknat dig och sen kommer vi inte typ ses på länge... :(

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela