om det innebär att du o jag aldrig möter morgon dag så vill jag veta om känslorna var sanna

Publicerad 2012-08-02 12:11:47 i Everyday

hej på er!
 
ja som jag sa i tisdags så spenderade jag gårdagen hemma hos alexandra, kom hem runt 6 och då var marie och emelie redan här så hade en trevlig kväll med de, jag o emelie kollade på Charile St. Cloud, ojoj vad jag älskar den filmen, gråter tio minuter in i filmen, fy! men kanske kommer upp ett film omdöme i veckan igen jag åker ju endå bort i en vecka så måste fixa så det åtminstone kommer upp 1-2 inlägg per. dag. Bara att sätta igång haha!
 
Jag o alex hade en slapp dag på landet, vi pratade o pratade som vanligt, kollade film, träffade långt ifrån alla hennes djur typ 12 hundar, haha o jag som skulle vara glad över en!! ^^ och såklart på slutet kom vi på att köra gamla hederliga fotbollsspelet som är as roligt att köra men vi hann bara köra två gånger innan jag skulle hem! HAHA men vi skrek och körde fullt ut så vi fick lite motion endå, herregud, haha hennes bror måste trott jag var en galning till kompis ;)
 
idag ska jag packa och antagligen träffa linda innan jag åker bort! om inte ska jag klippa gräset men hoppas linda svarar på smset! ;)
 
 
 
älskar detta hår, bara så där jätte lite...
 

~Kommentarer~

Postat av: HemenStyle

Publicerad 2012-08-02 16:39:50

heey super fin blogg du har ska vi börja följa varandras bloggar?:) MVH Hemen haidis lillebror

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela