on my way home

Publicerad 2012-08-11 14:07:13 i Everyday

Nu sitter jag i bilen påväg in till båten som ska fixa oss till fastlandet igen! Den åker inte fören kvart i tre så vi kommer inte in på ett tag och hemma är vi inte fören runt åtta ikväll! Men känner att det ska såklart bli skönt att komma hem till sin egna säng och till att hämta en liten kattunge<3 men vill endå verkligen inte lämna detta underbara härliga och fina ställe! Och fina människor! Men har massa fint att bjuda på när jag kommer hem (antinge sent ikväll eller imorgon efter att jag har hälsat på stella) men håll i er!

~Kommentarer~

Postat av: Monika

Publicerad 2012-08-11 14:21:58

Hoppas du får en bra dag! :D

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-08-11 14:41:21

Hej, kika gärna in på min blogg ifall du har lite tid över :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela