rutiner

Publicerad 2012-08-22 22:49:00 i Everyday

Hej på er! Vet inte riktigt vad jag ska säga om uppdateringen just nu förutom att den är låg och man märker att har skolan satt igång! rutinerna har satts igång, sova,skola, äta, träna,sova, skola,äta, träna osv...! Jag hoppas på att iaf kunna uppdatera mer än någon enstaka gång per dag på helgerna (eller det ska jag se till att jag gör) men för tullängen är det orginal schema ifrån start typ så har mycket fast vi inte har fått någon läxa än! Märker att jag är betydligt mycket tröttare på träningar o kvällar ,haha hur ska detta gå? Men jag lever på! ;)


Puss o kram på er och så får vi hoppas att jag uppdaterar imorgon eller fredag med lite roligare inlägg :D

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela