True Blood is one of my drugs.

Publicerad 2012-08-10 22:40:44 i Everyday

Känner att jag måste se på True Blood snart..! Har ni sett det någongång? Jag har fått låna alla fyra säsonger av syster min för cirka två veckor sedan(?) men har inte äns börjat tittat än... Hehe men har ju sett alla avsnitt innan då förståss ;) Men somsagt om jag väl börjar titta så måste jag titta på ALLA avsnitt för, åhh alexander skarsgård, är så snygg ♥


"Jason Stackhouse"


"Eric Northman" haha, natthumor för mig just nu ↑
 
/ Linda

~Kommentarer~

Postat av: Maria

Publicerad 2012-08-10 23:36:18

Har skrivit en lista på världens 5 sämsta och 5 bästa filmer, kika in och kolla om du håller med! :)

http://www.nattstad.se/mariaw?id=3752712

Postat av: myrins - fotoblogg

Publicerad 2012-08-11 01:03:43

åh, bästa som finns!!

sv: åh, tack så mycket :)

Postat av: Mathilda/mathildasblogg.webblogg.se

Publicerad 2012-08-11 12:41:19

Hej! Vill ni vara med om att tävla om att bli länkad och dagens blogg? Skriv bara "jag är med" här: http://mathildasblogg.webblogg.se/2012/august/dagens-blogg.html
Jag skulle bli jätteglad om ni ville vara med!:D
Ha en grym dag annars! Kramkram /Mathlida (mathildasblogg.webblogg.se)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela