UNDERBAR DAG

Publicerad 2012-08-15 19:24:36 i Everyday

Haha känner mig så lycklig just nu, men ändå inte. Som alla kanske inte vet så har jag haft tandställning i gommen, super tråkigt, men idag efter tio månader fick jag ta bort den idag! Sjukt annorlunda det blivit, men de bästa, jag kan prata normalt igen! Har läspat med orden jätte mycket när jag haft den där... Men dock, eller nej det är såklart bra, har jag fått tandställning i överkäken. Ser inte bra ut ALLS men jag får vänta tills det blivit resultat(om typ två år kan jag gissa-.-')... Det är också därför jag alltid har stängt munnen på kort om någon undrar!
 
Men inte mer om de, idag så har vädret varit kanon! Har fått lite färg faktiskt! Sjukt skönt men varför ska det bli bra väder nu när vi börjar skolan för..? Kan det inte vara som det har varit idag varje vecka på sommarlovet? Skulle vara bra, mer än bra...
Fick också en gratis Ben&Jerry ifrån Gun idag, gjorde ju inte dagen sämre direkt ♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela