12:12 12/12-12

Publicerad 2012-12-12 17:10:54 i Everyday

ja idag var det många tolvor haha! men lite små kul ju, jag o mina vänner var ju tvunga såklart att printscreena det och haha under den minuten var det lite smått panik, alla skulle göra det och hinna o så funka det inte först för mig haha men det är lungt, vi är vana att folk stirrar på oss!
 
det löste sig iaf och jag fick min bild, vilken lättnad! ;)
 
nu sitter jag o väntar på lite besök ifrån linda! men måste nog plugga lite kemi först haha vi har prov på fredag och skulle ha gjort kemi på supporten, men vi gjorde friggeboden istället haha! 
 
hare bäst!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela