15 dagar

Publicerad 2012-12-09 18:26:11 i Photo

helt jäkla sjukt! det är ynka 15 dagar kvar till julafton??
och idag handlade jag faktiskt mina sista julklappar så nu är det klart, känns jättee bra! men blir säkert något litet till haha! fick med mig lite små saker hem till mig själv också! en "lös" kavaj liknade sak som jag ska ha över min klänning på jul, men den kommer jag även använda mycket i skolan skulle ja gissa på, skit snygg :)
 
sedan ett rött nagellack (inför julen you know) , nagellacks borttagning och ögonskuggs penna! använder rätt så mycket så tänkte se om jag kunde göra lite roligare med den.
 
här har ni en webb bild på "kavajen"  haha inte den bästa, men ni får en bättre bild någon annan gång :)
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela