Dan för dan före doppardan

Publicerad 2012-12-22 10:56:53 i Everyday

kan ni fatta? jag gick och la mig typ halv två i natt tack vare att jag satt vid datorn från sex till typ halv ett och gjorde fysik. Väldig rolig start på lovet, right? haha den blev inlämnad typ en halv timme försent endå, skit också! och idag ska jag göra klart en manual som även den skulle vara inne igår....
 
förutom det ska typ hela huset städas idag, på måndag kommer halva tjocka släkten! har inte tränat på hela veckan så om jag får tid innan vi åker till marie och emelie så tänkte jag springa lite på löpbandet, duktig flicka.
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela