everyone told me you were a bastard

Publicerad 2012-12-06 20:56:33 i Everyday

hej, åh vad jag taggar fredag alltså!!
 
imorgon ska jag och de flesta tjejerna i klassen ha det gött efterskolan! bilder ska jag försöka fixa.
Vi har bestämt att vi ska till bikbok (haha det är rea på smycken 2 för 1 så vi måste dit eheh) sedan ska vi köpa pepparkaksdeg och göra...PEPPARKAKSHUS! ifrån grunden, haha fööör roligt kommer det bli! tjejer som går på teknik, menar hur bra blir det inte då? ahaha anar katastrof.... ;) men kul kommer det verkligen bli.
sedan blir det typ julmusik, film, snack, och tomteskum på det typ + övernattning! hääärligt.
 
sedan tar jag väl en buss hem och på lördag tror jag att jag o linda ska ut och fota lite, sedan på söndag var det prat om att min familj och jag ska in till marieberg och handla lite inför jul...med vilka pengar vet jag inte dock haha 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela