Fy satan vad kallt det är

Publicerad 2012-12-03 19:06:15 i Everyday

jag tycker om snö och all mys och trevligheter den medför, men denna kyla? nej tack! har varit hemma i en timme och mina hände är fortfarande stela av att vara så kalla haha :(
 
jobbig dag, gick till halv fem! men måndagar går hyffsat fort ändå. Och efter skolan så följde jag med izabell och Lotta till bikbok, jag gick nämligen till skolan idag och de ville att jag skule med så orkade inte stressa till fem tåget haha! men handlade inget fastän jag ville, haha damn it julafton ;)
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela