Härligt

Publicerad 2012-12-08 13:30:00 i Everyday

hej på er! idag mår jag alltså.
Gårdagen var SUPER, haha vi lagade och åt tacos, vi käkade godi som aldrig förr (vi köpte nästan 2kg) kom igång med bakandet mellan åtta/halv nio tror jag..och vi var klara runt ett typ hahah! så det blev minst sagt ett natt bak ;) det blev ett pepperkakhus/borg och den där pepperkakan i shrek, som jag fick i uppgift att skära ut och ha på glasyr, blev faktiskt godkänt :D 
 
när vi hade städat allt så gick vi upp o på rummet, först tog vi typ hundra tals lite mindre fina bilder på oss med Kajsas macbook, så jag har inte de tyvärr haha! sedan började vi kolla på en film, vi somnade alla efter tio minuter...max....så jag tänkte kolla på den idag,verkar riktigt bra! 
 
idag skrattade vi om gårkvällen, åt frukost och drog hem! tog tolv tåget hem och nästan dirket när jag kom hem så släppte vi ut våran lilla katt för första gången ordentligt, utan koppel, så har lite mysiga bilder ifrån det att visa er och även ifrån igår! 
 
puss hej♥
har ingen bild på kameran med den klara pepperkakan så ni får se en instagram bild på den istället!
cool va? :D 
 
 
 

~Kommentarer~

Postat av: hannategin

Publicerad 2012-12-08 16:52:48

Peppris har lila knappar :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela