JULLOV....imorgon..

Publicerad 2012-12-20 14:51:53 i Everyday

ja haha för min (och lindas) skolas del så är det inte jullov idag, utan imorgon så ska vi på krykan sedan kan jag också få det efterlängtade lovet.
 
men hade en väldigt kort dag endå, hade ett matte prov sedan slutade jag o gick lite kort på stan med några klasskompisar, så tog ett tåget hem. För skönt!
 
nu sitter jag i min säng, lyssnar på skön musik och tar det lungt. Måste göra lite uppgiter också, och  ikväll kommer lisa hit så ska vi kolla på filmer haha vi ska kolla på 2012 bara för imorgon går jorden under ;) kanske blir att linda kommer också, då ska vi ha lite julklappsbyte och mysa! bästa,bästa vännerna.
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela