Skön söndag

Publicerad 2012-12-02 14:10:18 i Everyday

ja även idag ska jag bara gå runt  huet och göra det som jag känner för, med andra ord kommer jag sitta framför datorn/tv hela dagen! men vi tre ska jag o mamma åka till linde och hälsa på lite vänner som nyss flyttat dit! så jag degar inte hela dagen faktiskt, men nästan ;)
 
fick ett tips ifrån en tjej i klassen att kolla på den nya serien "revolution" har kollat på 5 avsnitt och är fast. Skit bra serie, lite annorlunda ifrån vad jag brukar kolla på (oth, gossip girl, glee, vampire diaries etc.) men är inte besviken! så sök på det ni, REVOLUTION! kan lite snabbt säga att det handlar om att hela världens ström försvinner, och så har det bildats klaner och så vidare, as spännande!
  

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela