Supernatural

Publicerad 2012-12-30 13:08:00 i Everyday

haha asså en vecka in på lovet och jag har tappat tids begreppet helt! är typ helt lost på vad det är för dag haha. Men idag är jag rätt så säker på att det är söndag iaf, right? och ska åka hem till linda någon gång under dagen, trevligt!
haha igår gjorde jag och lisa vanlij bullar, det blev gött! sen slog vi på en film och hade det bra!
har inte tränat på snart typ två veckor?! håller på och gå galen av tanken!! jag menar med all julmat och godis och sånt! får väl vara glad över att vi har ett spring band och cykel här hemma, glad över det lilla som man brukar säga...
 
haha men förövrigt har det varit ett riktigt skönt lov, har varit ute, träffat vänner och mest bara latat mig framför tv men supernatural rullande typ, så bra!
 
puss hej!
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela