Vilken dag!

Publicerad 2012-12-28 23:05:17 i Everyday

Hej & hallå! Nu kommer ett typiskt "sånt där idag-inlägg...", kände för att skriva lite... ehehe så blev rätt mycket.

Min dag smått: Gick upp 06.30 för att åka till tandläkaren 07.30, 08.45 gick till Marie efter tandläkaren och var där tills 12.30 då vi åkte till Frövi(hem) och fira Gun till typ 17.15, Asha skulle sedan åka till basketen kl.17.30 och JAG(med lite osäkerhet) bestämmer mig då i sista minuten att hänga med och se när hon spelar!, gör det som slutade 20.30, går upp på Lindesberg(mest bara går runt med henne och hennes kompisar som inte än del pratar svenska... Hahaha roligt..!) för att sedan ta 21.42 tåget hem OCH NU, jag och Asha står kl. 21.35 och väntar på tåget när det är 10c- ute och så kommer SÅKLART SJ:s förseningar, det tåget som vi stod och väntade på var försenat till... 22.30! NO tänkte jag och Asha. Så vi ringde Rolf och fråga om han kunde hämta oss och ja, det kunde han. Medan vi väntade på honom så skulle vi sätta oss på någon pizzeria ist för att stå ute i kylan men ALLA pizzerior stängde 22.00, fuck. Först gick vi till en och de ba "nej, ni hinner inte beställa här för att vi stänger snart.." och så gick vi tilll nästa, de sa samma sak och så gick vi till en till och ja, de sa sammas sak... Så jag och Asha fick gå runt & runt, i kylan. Inte skönt med tillslut så kom Rolf iallafall och nu sitter jag här och gör världens längsta inlägg samt. äter choklad bredvid. Det var min dag det, nu funderar jag dock på om jag ska lägga mig eller om jag ska se på ett avsnitt av One Tree Hill?


                            Bilden har inget med texten att göra, den är bara mysig och när jag ser den blir jag glad...♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela