- Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself -

Publicerad 2012-07-09 18:05:00 i Inspiration

Hej, Amanda här, jag är en sån här riktig fundersam person. Jag funderar och planerar det mesta som jag gör i mitt liv, jag har lite lätt kontroll behov ;) Och det leder självklart till att jag har stora drömmar och förhoppningar om min framtid/liv. Så tänkte att det kanske skulle vara lite roligt för er att veta vad jag personligen skulle vilja öppnå i mitt liv, ifrån de stora till kanske de lite mindre drömmarna och även målen jag har i mitt liv.
 
De drömmar jag har är nog rätt så typiska men de är endå mina drömmar.
Jag drömmer om att en dag få...
*Flytta till Usa
*Bli designer/arkitekt ,rum, inredning o hus
*På något sett vara delaktig i en film, om det är så att jag är en skådis, regissör, manusförfattare (helst regisera en film)
*Skaffa en stort hus som jag får inreda från topp till tå.
*Betalt för mina fotografier
*Träffa någon kändis jag verkligen älskar som tex. Ed westwick, Johnny Depp, Kenza etc.
*Göra något som faktiskt gör effekt och betyder något för många personer
*Lära mig att surfa
*Lära mig spela gitarr
*Adoptera
*Skaffa en hund
 
Ja det där var då lite blandade drömmar , som till exempel de två sista de är ju sådant jag inte kommer göra precis de närmsta åren men endå är en stor sannolikhet att jag kan när jag har tid och vill.
 
Ja man kan nog kanske få intrycket om att jag har allt planerat och blablabla. men det har jag verkligen inte. Jag har ingen aning om vad jag kommer göra om 5år, jag har ingen aning om jag verkligen kommer vara bra på att få ihop massa ideér och tillslut få det ihop till ett rum ,men det betyder inte att jag inte hoppas på att få uppnå det, därav kollar jag ofta runt på internet för inspo och ritar mycket hemma.
 
Det där om Usa kommer jag försöka ta tag i under gymnasiumet, jag har nämligen planerat att antingen direkt eller ett år efter gym. åka till Usa och vara au pair i ett år! hel grymt, har läst en blogg om en svensk tjej som är där just nu och hon började ta tag i det under sitt andra år, men på ett sätt eller annat så ska jag åtminstone besöka usa.
 
Don't let your dreams just be dreams♥
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela