20120720

Publicerad 2012-07-21 12:31:37 i Everyday

20120720 - igår. Då var jag och Amanda i stan och hade en "örebrodag" som vi kallade den! Vi köpte lite smått, för det mesta dels lika saker, hehe. Blev för mig ett linne, två haircuff's och ett nagellack. Tar kort på de senare. Men blev iaf kär i mitt rosa nagellack ifrån Beauty, ifrån Gina Tricot som jag köpte igår. Och nu saknas det endast ett nagellack i min samling och det är röd. Sen är jag ganska nöjd med mina nagellacksamling ;)
Men här kommer två bilder ifrån igår. Och just ja! Glömde och säga att det var förra året vi började med en Örebrodag tack vare den stora specialglassen vi beställde ifrån Gottis. hehe den är god den ♥
 
Två bilder ifrån igår - hur jag såg ut & specialglassen ifrån Gottis.
Glassen ser mindre ut på bildern än vad den var i verkligheten. Men glassen bestod av två kulor med glass och mjukglass ♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela