A great day with a awesome friend

Publicerad 2012-07-18 20:09:55 i Everyday

Ja för bara en timme sen så drog alexandra hem till sig! Vi har haft två as bra dagar här hemma hos mig, hon kom hit runt 6 igår och vi drog dirr till ica o köpte gott sedan åt vi mat, gick runt o prata massa i frövi i våra raggningskläder = mjukis byxer och ofixat hår, sedan kollade vi på två filmer och gick sedan in på mitt rum och prata i ett par timmar för att sedan vid typ halv fem slockna! Gick upp halv ett idag, känner nu hur mycket av dagen man missar, men skönt var det haha, sen så kollade vi på två filmer idag och tog det så lungt vi kunde typ ;)
 
Men tack för dagarna fina vän♥
 
imorrn tror jag att det blir en heldag i örebro med linda, aaah vi börjar skolan om en månad och två dagar!!
 
Okej, blev nyss kär i detta hår! dock vill jag ha det i bruunt ;)
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela