All of the fairytales are full of shit

Publicerad 2012-07-01 13:44:09 i Everyday

 
heej idag mår jag mindre bra tyvärr. Gårdagen var iallfall lyckade, hade det riktigt roligt med många ifrån min gamla klass + papola! vi åt pizza,kollade film, snackade och var var nere vid prästryggen 2 gånger bl.a. 
linda var ju också med så hon kanske berätta lite hon med.
 
Men iallfall, andra gånger vi var nere vid prästryggen så gick det lite snett för mig tyvärr som slutade med att jag fick åka in en snabbis till sjukhuset och sy 6stygn. Som vanligt när man är flera stycken på en brygga så busar man ju med att försöka putta ner varandra och då blev jag ner puttat på fel sida av bryggan som det även var lite grundare, så där lyckades jag hamna på något riktigt vasst och när jag steg upp på bryggan såg jag att jag skärt upp sidan av foten, du vet knölen vid stortån typ. Så det blev ju lagom tills idag då vi dels får främmade och att jag senare idag ska sätta mig på en buss till skärblacka och vara barnvakt tills på fredag, yees, nu kan jag absolut inte göra någonting med mina kusiner, haha inte ens hoppa studsmatta x) men aja, just my luck!
 
så om vi åker o badar får jag stå uppe vid land o bara kolla, för fick strikta regler om att inte bada på två veckor då jag ska ta bort stygnen...men måste bara säga att alla mina underbara vänner som hjälpte mig så mycket dels när det just hänt och sedan senare att ni gjorde ett as bra jobb♥ Speciellt du Hanna!
 
men känner att gårdagen var förutom det väldigt lyckad, hade en as bra dag :D
 
Eftersom jag åker bort  i en vecka så kommer jag inte kunna uppdatera, men ska försöka ställa in ett eller två inlägg nu så inte helt dött ifrån min sida hoppas jag iaf!
 
 
 
 
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela