~AmandatyckerJacobärsåjävlabästochunderbar

Publicerad 2012-07-26 17:09:54 i Everyday

....haha aa detta är ett av flera exempel ↑ men han ville att jag skulle ha detta, snälla jacob och jag planerade nämligen massa inför gymnasiumet och detta är en del av mitt blivande legendariska namn, haha längtar! ;)
 
jahap, idag då så har jag tagit igen mig ifrån gårdagen som antaglien blev för mycket sol och förlite vatten och sömn för min del! för när jag vaknade imorse så reste jag mig upp och några sekunder senare låg jag på golvet och kommer inte ihåg hur jag hamande där förutom att jag hade tänkt lägga mig i sängen igen, jag svimmade alltså ihop vilket är lite läskigt men aja försöker dricka mycket vatten nu för jag har träning ikväll som jag inte vill missa!
 
hade iallafall en jätte trevlig kväll och maten var gudomlig! efterrätten var läskigt gott.
 
idag har vi också varit och hälsat på våran blivande familje medlem, hon är helt perfekt!
vår lilla sessan♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela