ÄNTLIGEN LITE TRÄNING

Publicerad 2012-07-26 21:18:30 i Everyday

åh vad roligt att jag äntligen har fått igång träninen igen, haha okej nu kan jag låta som värsta motions personen och det är jag faktiskt på ett sett, jag äälskar att sporta och motionerna, absolut! men jag har inte bästa konditionen för det och efter att nu haft uppe håll i nästan en månad och då slöat lite så är det som att börja på noll nu på fotbollsträningarna när vi kör motion 100%!! HERREGUD vilka träningar vi har, spring hit,spring dit och så gör vi det 5 gånger till , typ...haha man tror att det aldrig ska ta slut och att man ska dö på cupen, phu! men nu i efterhand känner man sig så himla stolt över sig själv!
 
och istället för att sätta mig o äta chips eller lite godis som är lätt hänt på sommaren,hehehe, så ska jag antingen göra en smoothie eller ta en frukt har jag bestämt mig för! ja jag vill jämnt ha något på kvällen så idag får det bli frukt som på hösten/våren , nyttig amanda ;) kanske till o med kör en mil på cykeln? eller neh det får väntas tills imorrn, nu jäklar laddar jag upp för hösten 2012!! och så ska jag på fest och käka massa skit imorrn, perra ;)
 

vad har jag hittat på idag då förutom det jag skrev förut idag de vill säga, har faktiskt gjort lite mer sysslor och samlar förfullt för att ha råd för lite i gtb/gotland så idag har jag oljat utsidan på altan däcket och klippt gräset! och det ska jag göra två gånger till innan gotland, muskler o pengar hahaha ;)


ledsen för långt inlägg men känner mig glad och motiverad så behövde skriva av mig!


gammal bild för mig , ny för er!

haha bara för att visa min favvo glass genom tider och att jag inte är så nyttig hela tiden som jag kan låta ibland, haha!

 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela