Avatar 2..?

Publicerad 2012-07-10 11:07:37 i Movies

Hej! Håller på och letar upp när Avatar 2 ska komma ut. Hittade då denna video som är en "trailer" faaast inte, lite smått rolig och en blandning av bl.a True Blood, Star Wars och Harry Potter!
 
 
Haha, kanske bara jag som tyckte den var rolig? ;) 
 
Men det stod på IMDb(där faktan 99% är rätt), för er som undrar, att Avatar 2 ska komma ut 2015!

~Kommentarer~

Postat av: Therese [fotoblogg]

Publicerad 2012-07-10 12:34:35

Hej! Fin blogg :) Har du lust att göra ett bloglovin-byte? Om du vill, kommentera då min blogg vilket nummer du blev eller att du följer mig så gör jag detsamma! :D

Svar: Hej, vi har tyvärr inte bloglovin! / Linda :)
Amanda / Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela