Design / My room

Publicerad 2012-07-28 16:02:00 i Design

Detta är då mitt rum!
fick i våras måla om det och ville då ha ett en färgat och ljusare rum. Innan hade jag en svartvit blommig fond vägg med typ lite gråa tapeter och nu har jag målat med en vit nyans vid namn "krita" på alla väggarna. Jag ska nog inom en snart framtid försöka hitta lite mer färgglada kuddar! har ju en mångfärgad kudde som ni ser så nästan alla färger passa till den! Kommer upp ett inlägg på måndag med lite mer detaljer i mitt rum.
 
Ni kanske tycker att mitt rum ser "tomt" ut och det har jag att tacka byrån! man kan ha hur mycket som helst i den!! as bra!
 
lägg gärna in en kommentar om vad ni tycker om mitt lilla rum :)
 
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela