Did you know you could be wrong and swear you´re right?

Publicerad 2012-07-24 10:26:00 i Everyday

hejsan, då blir jag ensam bloggare i ett par dagar igen då. Men Linda har som sagt ställt in ett par inlägg och likaså har jag för att se till att bloggen hålls uppdaterad ifallatt jag gör något oplanerat under dagarna som är lätt hänt nu på sommaren!
 
Igår var det exakt det som hände. Jag åkte in med familjen igen till örebro och var vid ikea och fixade med ericas lägenhet, DEN BLIR SÅ SNYGG. Snacka om att lusten att flytta hemmifrån är enorm när man är där. Sen kom jag hem och tog det lungt.
 
Idag, tisdag, ska jag verkligen försöka att le fast jag kommer säkert ha skriket i halsen och ta mig ut på fotbollsplanen efter för långt uppehåll pga. min fot. Kommer kanske ångra mig imorgon men ett försök är det värt iallfall,såja amanda försök att ta på dig fotbollskorna först innan du säger något.....
 
I will come back to you about that ;)
 
 
 
 what´s coming up next!
japp som ni ser har vi massa inlägg inställda som bara väntas på att få visas upp, så håll i er!
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela