En av de roligaste dagarna som B:are

Publicerad 2012-07-26 15:45:00 i Friends

Åh, en av de sista dagarna i åttan då allt var så bra. Jag var så lycklig för visste att jag skulle få ett helt år till med min underbara klass och att så mycket roligt väntades♥ 
Detta är ifrån 8:ans "klassens dag" som vi då var hemma hos linda och körde olika spel och höjdpunkten var LÄTT vattenkriget, åh så roligt det var. Tror faktiskt nästan alla tyckte det och 25 styckna ifrån klassen typ var med haha :')
 
Självklart är det mycket nytt,roligt och spännande som kommer hända till hösten också men just nu är jag för nervös för att tänka på det.haha!
 

~Kommentarer~

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-07-26 18:36:42

Vet du ifall det kommer bli nå vattenkrig hos Linda? Blev fett sugen på det nu när jag såg bilderna! :)

Svar: åh jag vet visst blir man! nej det vet jag inte har inte hört så mycket mer om det förutom att hon skulle vilja ha det men kan smsa o höra! vi kan ju nämna det imorgon :) men jag tycker det skulle vara roligt om vi antingen har det nästa vecka eller sista vecka för då blir det liksom sista grejen innan en ny start! ;/
Amanda / Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela