En hel outfit á la Göteborg

Publicerad 2012-07-31 15:46:00 i Fashion

Haha ja, jag kom ju på att jag köpte så jag fick ihop en outfit! till o med trosor, haha
Hallon röda/vinröda converse 699:. // Johanssons
Shorts rea 200:- // SOLO
Stickad tröja 149:- // ginatricot
Halsband 79:- // Glitter
 
Ja det var faktiskt det som blev plus lite trosor!
 
jag är skit nöjd! riktigt snygga och användbara saker jag fick med mig och INGET linne, stora framsteg!
ska till lager 157 snart hoppas jag o köpa en hel vit stickad tröja, skit fin!
 

~Kommentarer~

Postat av: Becka [fotoblogg]

Publicerad 2012-07-31 17:17:19

Jättefin header ni har! :D
sv: Åh tack så hemskt mycket sötaste ni!
Hoppas att ni vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

Svar: Tack så mycket att du tycker om våran header och vi får väl följa varandra helt enkelt! :) // L&A
Amanda / Linda

Postat av: Blopparna - Emmy

Publicerad 2012-08-03 16:10:49

Vilken läcker outfit! Super fin!

/ Sprid din blogg, dela dina outfits och inspireras redan idag! Sveriges nya mode- och bloggcommunity på internet -http://bloppfashion.se/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela