Hair style

Publicerad 2012-07-08 23:42:48 i Fashion

 
Hej! Gjorde nyss en halvmåne inbakadfläta på Asha. Jätteenkelt och snyggt! Bilden blev sådär men var bättre än inget.
 
Flätor över huvudtaget är snyggt på alla sätt o vis. Ska testa lite mer frisyrer på henne*happy face*. Dock, eller i vissa fall väldigt bra!, har hon afrikanskt hår! Ascoolt men ibland lite svårare att göra frisyrer på! Jag älskar att göra frisyrer på folk för att tycker det är lite svårare att göra på mig själv fast det är kul! Men jag vet inte, det är något med flätor som det alltid blir snyggt och coolt med..? Man kan ju ha det till allt, fest, vardagligt, slappdag, bröllop m.m. Men det är väl för att det finns så mycket och olika flätor att välja på..!

~Kommentarer~

Postat av: amanda

Publicerad 2012-07-09 13:40:35

haha min tur att kommentera på min egna blogg! ;)

måste tilllägga lite ifrån min egna synpunkt, denna fläta är inte alls svår att göra på sig själv, den brukar jag göra ibland på mig själv! lite klurigt att vända den rätt ibland men pröva er fram! men börja framme vid pannan eller toppen av huvudet och arbeta er neråt :)

Svar: HAHA ;)men ja, jag kan också göra den på mig själv men då blir det inte lika snyggt och man kan inte fixa den på samma sätt, och jag tycker det är snyggt när den börjar lite längre bak, inte mitt/fram på huvudet :P men det är ju också olika åsikter ;)
Amanda / Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela