I want now.

Publicerad 2012-07-25 13:13:00 i Fashion

Jag känner för att köpa ett till par converse, har två par men det är ju inte mycket. De är också "höga". Tyckte förut att det var fult med låga converse(som på bilden) men nu tycker jag det är assnyggt! Måste köpa ett till par converse i någon färg, från svart till vilken färg som helst! Spelar ingen roll? Bara ett måste känner jag!!


Vet inte riktigt om jag skulle köpa de här paret på bilden men de är iallafall as snygga ändå, speciellt med solbruna ben!

 
 
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela