I'm coming home

Publicerad 2012-07-06 15:33:16 i Everyday

yes sir, om någon timme sitter jag antagligen i bilen påväg hem till lilla Frövi igen.
Vid åtta åker jag med Linda o Lisa till Hanna där även Viola kommer vara och så ska Hanna bjuda på lite tre rätters, gött! Vi har som halv åtta hos mig och idag är det Hannas tur.
 
Igår tog jag och kusinerna buss,tåg,buss in till Linköping och var där hela dagen typ. Fick med mig en del hem som jag ska självklart lägga ut bilder på. Kanske hinner fota det lite idag,isåfall kommer det upp. Köpte bland annat, ett linne, ett tublinne och ett halsband, sedan fick jag två tröjor av min moster som tack för att jag varit här i veckan,tack för det underbara moster!♥ är riktigt nöjd med allt jag fick med mig hem :)
 
Denna vecka har iallafall varit jobbig (med tanke på foten) men super underbara tack vare mina tre kusiner som till mesta dels varit lugna o lyssnat på mig ;)
 
vi hörs när jag är hemma!
Tumblr_m6qpnajjo51r4oulao1_500_large
En dag så vill jag tatuera mig, inte förstor,men en eller två som är betydelsefulla för mig.
 

~Kommentarer~

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-06 22:04:37

Hej hur har din sommar varit hittills?? :)
-
Du kanske kommer strunta i detta nu men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier och läs runt i bloggen lite. Vem vet du kanske gillar min blogg? :)
-
Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar på frågan! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-07-06 22:21:45

Åh vad fina ni båda är!
Kika gärna in i min blogg! :) Kram!/Josefine.

Svar: åh tack så mycket! :) ja visst det ska jag! //Amanda
Amanda / Linda

Postat av: Alexics

Publicerad 2012-07-07 00:24:02

Åh vill också ha tatueringar!
Intresserad av bloglovinbyte? :)

Svar: Ja det är ju så fiint! ja visst, säger till när jag gjort det så kan du göra desamma :)
Amanda / Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela