jag är ledsen...

Publicerad 2012-07-17 19:48:39 i Everyday

...för att jag, Linda, inte uppdaterat något idag! ;) Lovar och har på G minst 3 inlägg tills imorgon! Ciao, puss!
 
 
här är en bild ifrån idag, mer får ni imorgon..!

~Kommentarer~

Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Publicerad 2012-07-18 04:59:40

Jätte fin blogg! Hur resten av veckan ut för dig? :)
Kolla gärna runt på min blogg och mina kategorier, vem vet du kanske gillar den? :)
-
Kommentera gärna det på min blogg annars får jag aldrig svar på frågan! :P (det med den nya blogg.se designen)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela