Jag vill ha en sommar som denna

Publicerad 2012-07-12 18:56:00 i Inspiration

Är så besviken på vädret denna sommar. Regn är mysigt på hösten då man vill sitta in o kolla på film o mysa! Ibland på sommaren självklart, men inte varannan dag och mulet de andra. Jag vill ha sol och 25+, man ska väl inte behöva åka utomlands för att få lite sol i ett par dagar? Jag är en person som älskar att bada och ligga vid stranden en hel dag är en riktig bra dag, men iår har jag t.o.m koll på exakt hur många gånger jag badat enda ifrån maj, inte okej :(
KOM IGEN sverige, ge oss lite sol!♥
 
om några veckor åker jag bort till gotland i en vecka, där är det just nu fullt med sol och värme,snälla säg att det är det då också, annars vet jag inte vad jag gör! †
 
hej positivt inlägg, men ni måste ju bara hålla med mig? ;D
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela