Jeans and studs, part 2

Publicerad 2012-07-14 12:56:00 i Fashion

Pic 1: Yes I did it, jag fixade upp korta skjortan lite till endå. Satte på lite smått på fickan och sedan som jag visade med en pil satte jag ett par nitar runt kragen!
Pic 2: Satte på lite nitar på framfickan av ett av mina favorit shorts!
 
blev nöjd! men kommer säkert lägga till några stycken här o där! måste bara säga till er som funderar på att börja med något sånt här, när du väl börjat är det svårt att sluta! hahah
 
snart kommer del tre upp, om jag blir nöjd med resultatet som jag hoppas blir så mycket jag har slitit med de :D
 
 

~Kommentarer~

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-07-15 18:51:45

Vart köpte du nitarna? :)

Svar: hej! jag köpte de på panduro :)
Amanda / Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela