O M G

Publicerad 2012-07-20 13:13:00 i Everyday

Idag är det exakt en måndag kvar tills gymnasiet börjar! Nervös som fan! Jag och Amanda börjar Teknik på Tullängsskolan i Örebro i höst. Mina tankar: Är det sant? Kommer jag klara av att gå där? Är det rätt linje för mig? Kommer jag trivas i skolan? Kommer jag få några vänner(förutom Amanda då)? Tänk om jag får IG, eller F, på betygen..? Ohhh nooo! Så nervös! Och idag så är jag och Amanda inne i Örebro och "testar" bussar och gåväg från och till skolan. För visst, det är en månad kvar men den tiden kommer gå så himla fort nu. Det här sommarlovet är ju det sista innan allvaret mer börjar... If u know what I mean ;)
 
Men aja, ska ta de här sista dagarna eller månaden av sommarlovet och bara försöka njuta. Tänka på annat och att allt kommer gå bra. Men kommer sakna min förra och bästa klass någonsin, 9B. Man kan ju hoppas att man får en lika bra klass i gymnasiet men då ska ett under hända...
 
Tullängsskolan↑
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela