Oh yeah

Publicerad 2012-07-02 21:56:25 i Everyday

japp då kan jag boka tullängen som min skola 3 år framöver, åh vad bra! är så glad :D
nu ska jag slita arslet av mig första året för att sedan förhoppningsvis kunna slappna av de andra två åren. men en stolt amanda kommer iaf ta stundenten om jag klarar det! Vi fick som ni kanske kunde räkna ut, gymnasium beskedet idag och både jag o linda kom in dit vi skulle, även lisa kom in dit hon ville, så jag är as nöjd.
 
som jag skrev förut idag så har vi bakat bullar, vi var även en stund in till norrköping där jag köpte ett halsband och fick även med mig mormors krykor hem så jag slipper slita så mycket på min tå som jag knappt kan stödja på nu tyvärr för att jag gått så mycket med den. imorrn så var jag tvungen att ta det lungt har alla sagt till mig idag så då blir det nog en hemma dag, sen på onsdag åker vi nog o badar (eller de) och så kanske vi skulle åka in o kolla på någon slags 3D bio någon dag? :)
 
men puss på er !
denna bild är lånad av daniella
åh kolla in sötnosen som kommer i höst, hon är söt! lilla stella♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela