Red Head...

Publicerad 2012-07-28 11:02:34 i Between heaven and earth

....mhm igår fick mitt hår tillbaka det röda igen♥ hade ju det i våras och har sedan ett tag tillbaka velat färgat om det igår gjorde jag det, eller neh mamma gjorde det ;) men är iallafall nöjd, det är fortfarande lite ovant o det är en lite mörkare röd än förut men tror det blir super till hösten! och många säger att röd är mer min färg så hoppas det stämmer!
 
bilder kommer senare idag....
 
hur mitt hår såg ut för några veckor sen
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela