SHORTS, done!

Publicerad 2012-07-13 11:11:00 i Fashion

Hej! Tidsinställt inlägg här. Jag har gjort om ett par shorts jag köpte förra året! Resultat ↓. Blev riktigt nöjd! Jag skulle vilja/ska sätta dit nitar på en hel ficka, vet inte om jag ska göra det på de här eller om jag ska göra det på ett par andra shorts..? Men är iaf as snyggt tycker jag, dock kostar nitarna rätt mycket för så lite! Men men :(
oooch sen...
Om ni inte ser skillnaderna så har jag satt dit nitar och rivt upp lite så det blir lite slitet.
 
"Efter" bilderna är suddiga, jag vet men ni kanske får en bättre bild på de någon annan gång... :)
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela