Strawberrys ♥

Publicerad 2012-07-07 14:33:19 i Everyday

Hej! Igår vid åtta tiden så åkte jag, Amanda, Lisa och Viola hem till Hanna som hade "Halv åtta hos mig". Super trevligt och god mat var det! Haha dock så kommer jag ha en liknande meny som henne -.-' eller naee... eh skit samma. Men det var roligt för såklart åt vi mat men sen efter så spelade vi spel och såg på en skräckfilm(the woman in black)! Usch! Jag vill jätte gärna se skräckfilmer men vill gärna då inte åka hem själv i skogen med min moppe som jag fick göra igår efteråt, var lite läskigt! Men jag klarade mig. Hade inga heller problem att somna sen så det var skönt det med! ;)
 
Men i Torsdags så hängde jag med Lisa och hennes mamma på "självplockning" och plockade jordgubbbar! Har aldrig gjort det så det kanske var på tiden! ;) Plockade i en fem liters burk och samtidigt fick man äta själv, gött ♥
 
 
Jordgubbarna tog slut på en dag för att vi gav bort nästan hälften till grannarna(som tack för hjälpen...) och åt massor själva! Hehe, jag åt mest!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela