Två underbara dagar ♥

Publicerad 2012-07-30 22:30:49 i Everyday

hej! ojoj gud vad jag är trött. sjukt! men ångrar inte en sekund av denna resa.
 
Igår åkte vi då till göteborg och vid tolv typ ställde jag o alicia oss i kö för att komma in till liseberg där vi tillsammans med familjen, familjen nylander/karlsson och forslunds kusinerna stannade hela dagen frams till tio då det stängdes! Vi var 7-8 st ungdomar som sprang runt och åkte massa olika karuseller men mest åkte nog faktiskt jag alicia o cim! hihih vi åkte atmosfear två gånger, VÄRT! så himla rolig karusell säger jag bara och självklart balder två gånger också och maaassa mer. Vi gick även 8 st (varav en av oss var vuxen) runt ghasten, jag överlevde utan att börja grina eller gå ut. känndes inte alls lika läskigt som vanligt, men dock var vandrigen otroligt lång, det brukas finnas typ två olika rundturen som de skiftar i mellan men nu var det som om de slagit ihop allt och man gick genom heela? aja roligt och läskigt var det iallafall! haha halv tio sprang vi ifrån flumride till föräldrarna för sedan springa enda till atmosfear för att hinna åka en gång till innan de stängde i tron om att det var en halvtimmes kö. var det en halvtimmes kö? knappast! vi fick åka andra turen efter vi kommit dit, hahah!
 
vårat hotell rum var nog ett av de största vi någonsin sovit i , ett as stort rum verkligen för att vara hotell, vi fick plats med en dubbel säng och två 90sängar och fortfarand ha ett bord med stolar och kunna röra sig ordentligt?! haha!
 
Idag blev de shopping dag , haha fötter o ben värker kan jag ju säga efter två dagars gång och spring!
fick med mig lite hen som det imorgon kommer upp bilder på !
 
här är lite mobilbilder ifrån resan!
 
tycker den framhäver min fantasi i bilen, fina ego kort, kortspel med syster, äta/dricka gott och underhålla mig med musik och papper o penna!
 

~Kommentarer~

Postat av: Olivia

Publicerad 2012-07-30 23:21:17

sv: Tack så mycket ! Tycker jag du ska göra ;) Allt bra annars ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela